Re: Jaki cichy laptop z białą matrycą?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 23:35:55 MET DST

> D620 - przy normalniej pracy biurowej wentylator włącza się raz na
> godzinę.
> Nawet jak się włączy to jest nie tyle niesłyszlany, co nieuciążliwy.
W pracy mamy dużo Delli, z różnych serii, w tym coś chyba kole D620, ale
wszystkie mają straszną cechę, jak się zagrzeje podczas pracy z wymagającą
aplikacją to wentyl się włącza, ale to nie jest najgorsze. Włącza się i
wyłącza w rytmie 2-3 sekund - i to jest straszne. Takie kompa w domu nie da
się użyć z pewnością. Widziałem też Asusy. Wentyl pracuje w sposób ciągły,
ale ma tylko jeden speed - zdecydowanie za duzy. Poszukałbym takiego który
dysponuje 2-3 prędkościami zależnie od potrzeb.

--
Mariusz