Re: ceny w Polsce

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 12:02:18 MET DST

Użytkownik "Gil" <gilboaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:4027.0000018e.4665ceec@newsgate.onet.pl...
> Chciałem sobie kupic trochę podzespołów komputerowych aby poskładać
> komputer.
> Niestety ceny w Polsce są juz wyższe niz za granicą.

Jak to "juz wyzsze" - to znaczy ze rosly i rosna caly czas? Jak mozna wogole
porownywac w taki sposob komponenty ktore z definicji ciagle tanieja z
powodu postepu technologicznego czyli nowszy produkt wypiera stary, co
powoduje obnizke cen - czy twierdzisz ze w Polsce jest na odwrot?

> Wg. mnie winny VAT 22%.

A skad ten pomysl za granica VAT zawsze jest mniejszy?

--
rb