Re: regulacja monitora LCD

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 00:15:08 MET DST

Janusz K. pisze:
> Witam
> Po długich zastanawianiach kupiłem Samsunga SM970P, obraz super, ale
> oczywiście problem z magic tune :( - wiesza mi komputer (mam już w nim
> namieszane - wiem, reinstalka czeka, ale czasu nie ma)
> I tu z pomocą przyszły mi drivery mojego radeona 9200 - są tam "suwaki"
> do kontrastu, jasności i gammy.

Spróbuj najpierw MagicTune Premium ze strony Samsunga. Ma zwyczaj
działać tam, gdzie zwykły się wiesza.

> I teraz pytanie:
> czy regulacja z poziomu karty różni się ode regulacji z poziomu progarmu
> magic tune? Tzn, czy nie będzie to trochę jak w CRT - gdy monitor
> pracuje "na max" a obraz "przyciemniony" jest sygnałem - czy to nie
> wpłynie na jego trwałość?

Nie, ale wpłynie negatywnie na jakość obrazu. Jakoś trzeba zmodyfikować
sygnał żeby uzyskać żądany efekt.

> Mam nadzieję, że pytanie mieści się w tematyce grupy, jeśli nie to nie
> bijcie :) i odeślijcie mnie na wałściwą grupę.
>
> Pozdrawiam
> Janusz K.
>
> p.s. jest promocja na SM970P - 860zł za 19' na PVA to chyba nieźle :)

Owszem.

--
Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
Well, certainly there are those more responsible than others, and