regulacja monitora LCD

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 00:03:56 MET DST

Witam
Po długich zastanawianiach kupiłem Samsunga SM970P, obraz super, ale
oczywiście problem z magic tune :( - wiesza mi komputer (mam już w nim
namieszane - wiem, reinstalka czeka, ale czasu nie ma)
I tu z pomocą przyszły mi drivery mojego radeona 9200 - są tam "suwaki" do
kontrastu, jasności i gammy.

I teraz pytanie:
czy regulacja z poziomu karty różni się ode regulacji z poziomu progarmu
magic tune? Tzn, czy nie będzie to trochę jak w CRT - gdy monitor pracuje
"na max" a obraz "przyciemniony" jest sygnałem - czy to nie wpłynie na jego
trwałość?

Mam nadzieję, że pytanie mieści się w tematyce grupy, jeśli nie to nie
bijcie :) i odeślijcie mnie na wałściwą grupę.

Pozdrawiam
Janusz K.

p.s. jest promocja na SM970P - 860zł za 19' na PVA to chyba nieźle :)