Re: monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: <alibaba8_at_vp.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 23:13:39 MET DST

Ja zadałem to pytanie ponieważ, przyznaję bez bicia, dość pochopnie kupiłem 22"
hyundaia. Jak dobrze pamiętam TFT/TN. I jak to na Polaka przystało chcę być
mądry chociaż po szkodzie. Pomimo problemów w OS, o których pisałem w innych
wątkach muszę przyznać, że nie bardzo wiem czego można jeszcze oczekiwać od
monitora. Przed chwilą aby mieć jakiś pogląd specjalnie oglądnąłem kilka zdjęć
wykonanych cyfrówką. Jak by nie patrzeć obraz przeszedł już przez dwa
przetworniki, aparat i monitor a kolory są wręcz idealne, takie jak w realu.
Smużenia przy oglądaniu TV czy też DVD nie ma w ogóle. Można by się przyczepić
do kątów ale przecież z takich kątów i tak nikt nie ogląda TV. Co do bieli nie
jest pewnie idealna ale nie wiem czy by się nie dało podregulować ale i tak
chyba by mnie nie raziła, czerń idealna. Jest to model analogowy a wersja
cyfrowa była by pewnie jeszcze lepsza, przynajmniej teoretycznie. Na dodatek
kosztował mnie niespełna 1000PLN.