Re: Pad kompa - co to za objawy ?

Autor: clicofantastico <nospam_at_nospam.com>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 19:06:18 MET DST

Jakub Szułakiewicz wrote:
> To niewiele mówi o rodzaju płyty...

To chyba bez znaczenia, skoro i tak poszła na złom.

> ^^^^^^
>
> Co to za płyta?

Asrock K7VM2. Nie zauważyłem żeby miała to dodatkowe gniazdo zasilania.
Podstawowe zasilanie jest dobrze podłączone.

> Jakie te pamięci?

jedna kosc Kingston KVR400x64C3A/256 a druga jakiś noname DDR PC2100
256MB. Obie razem działały ze starą płytą prawie rok, a wcześniej ta
druga sama kilka lat.

> Brak pamięci jest sygnalizowany przez płytę pipaniem przy starcie.
> Ponieważ nic na ten temat nie napisałeś, wnioskuję, że nic nie pipa -
> pozostaje chyba tylko procesor(?).

Dokładnie, nic nie pika.

Kuba