monitory - pytanie o osobste odczucia ;)

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 15:32:16 MET DST

tak ogladam ceny monitorow i ich mozliwosci i mam do was pytanie
czy nie bedac grafikiem oplaca sie zrezygnowac z 2" przekatnej w zamian za
matryce pva?

bo mam wybor albo kupic monitor 19" ale w technologii tn, ewentualnie
mniejszy 17" ale pva

w robocie siedze na philipsie brilliance 200p (1600/1200) ale w domu mam
lapka, 15" ze zwykla matryca i rozdzialka 1024/768, i to czego mi
najbardziej brakuje to wlasnie rozdzielczosci i wielkosci, ale moze
dlatego ze nigdy nie mialem szansy postawic ich obok siebie i porownac
kolorow

jakie jest wasze zdanie?