Re: IBM T41- gdzie ustawia się wydajność karty graf. ?

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 10:35:40 MET DST

> Jaki tam masz układ graficzny? Jaki to w ogóle model T41,
> jaki ma procesor i jaką baterię? Ile masz teraz czasu
> pracy a ile chciałbyś zyskać?

Pentium M 1.5 banias
1024 Ram
ATI 7500 32 MB

Bateria 4400, już trochę podstarzała... trzyma max. 60 min.
Chciałbym wydusić z niej jeszcze do + 30 min, czyli 50%

zastanawiam się gdzie można zaoszczędzić na energii...

Przeczyałem, że można obnizyć wydajność karty grafiki, co przy pracy z
Office dla mnie jest niesistotne.

Korzystam z programiku IBM/Lenovo "Battery MaxiMiser", ale tam nie widzę
żadnych takich opcji w zakresie obniżenia wydajności grafiki..

Nie widzę rózwnież opcji zarządzania ładowaniem baterii, a ponoć mam być...
(kolega w T42 ją ma) Tzn. chodzi mi o opcję ustawiania dolnego progu
naładowania baterii (np. 3%), poniżej którego dopiero włącza się jej
ładowanie. Pomaga to znacznie przedłużyć zywotnośc baterii.

Pozdr.
smi