Re: A64 Venice 3000 przy memory frequency 129.MHz.

Autor: <galu.usenet_at_gmail.com>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 20:15:27 MET DST

Z góry przepraszam, że zadaję coraz bardziej denne pytania, ale
postanowiłem po raz kolejny pójść na łatwiznę i dokupić kolejne 512MB,
żeby mieć 4x512MB - co prawda CL3 - ale w dualu.
Obecnie mam moduł Kingston/ValueRam z oznaczeniem KVR400X64C3A/512 ale
z tego co widzę to pod tym oznaczeniem są dostępne moduły, które nawet
wizualnie wyglądają zupełnie inaczej od mojego (ilość kości, układ
ścieżek); są też wyglądające chyba identycznie ale z innymi napisami
(producent) na kostkach pamięci. Czy mogę w ciemno kupować na Allegro
512tkę pod nazwą KVR400X64C3A/512, czy może się to się źle skończyć
(tym, że nie dam rady odpalić dual channel)? Przypomnę, że płyta jest
na nForce430 i obecnie 2 z 4 slotów są obsadzone dualowym zestawem
Valueram 2x512MB CL2.5.
Komis i przetestowanie kompatybilności przed zakupem odpada bo
niestety ceny "na mieście" są zawyżone, jeśli już to pozostanie mi
sprzedaż tego modułu co mam i polowanie na Allegro na zestaw 2x512MB w
dualu.

--
Pozdrawiam,
Michał.