Re: Ile ramu potrzebuje XP ?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 14:31:33 MET DST

Marek napisał(a):
> Mam zapuszczoną windę XP na Pentium II 450 z 256MB ramu i zastanawiam się
> czy jak bym podniósł do 512MB to coś poprawi czy dać sobie spokój ?

Windows'a Xp to można uruchomić już przy 24 MB ramu ( choć do instalacji
potrzeba 64 MB:-) Ale co na takim systemie porobisz. Powyżej 1GB
rozsądnie jest wyłączyć plik wymiany. Ja mam 1.5 GB ramu, jednocześnie
pracuje Opera 9.20 + 10 otwartych stron, Thunderbird, GG, VMWare
Workstation 5.5 z Vistą Ultimate z przydzielonym 1GB ramu. To wszystko
oczywiście bez pliku wymiany. Jeszcze jest ponad 200 MB ramu wolnego.
Także więcej ramu zawsze daje dużo, tylko zależy do czego Ci to jest
potrzebne

Tomaszek