Re: Fax i drukarka kolorowa

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 13:05:22 MET DST

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:4663e352$1@news.home.net.pl...

> Chciałbym kupić coś taniego-w miarę- ale też taniego w eksploatacji :-)

Przy Twoich wymaganiach lepiej kupić osobno faks i drukarke. MP530 tak jak i
drukarka Canon 4300 są tanie w elsploatacji. W MP 530 płacisz dużo za
podajnik kartek do skanera, który nie jest Ci potrzebny.

> Co oferowałoby możliwość użytkowania właśnie jako fax-ale bardzo żadko,

Faksowanie w ogóle jest zanikającą czynnością. Może wystarczyłby Co faks w
komuterze?

> jako xero kolorowe czasem też, dodatkowa drukarka, bo i tak mam laser,
> tylko w innym budynku, no i właśnie zdjęcia drukowane prosto z karty-
> głównie CF, SD i czasem może MStick

Niestety drukowanie zdjęć stawia wysokie wymagania drukarce i to ogranicza
wybór.