Re: Fax i drukarka kolorowa

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 12:03:02 MET DST

MC pisze:
> Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości

> Drukowanie zdjęć jest dla drukarki zadaniem najtrudniejszym co raczej
> wyklucza laser. ,Ten sam stopień trudności dotyczy skanowania. Ale jeśli
> nie chcesz skanować zdjęć, to skaner może być byle jaki. Te warunki
> spełnia Canon MP 530.

Chciałbym kupić coś taniego-w miarę- ale też taniego w eksploatacji :-)
Co oferowałoby możliwość użytkowania właśnie jako fax-ale bardzo żadko,
jako xero kolorowe czasem też, dodatkowa drukarka, bo i tak mam laser,
tylko w innym budynku, no i właśnie zdjęcia drukowane prosto z karty-
głównie CF, SD i czasem może MStick

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl