Zmiana grafiki / overclocking?

Autor: LJ <lj_at_wodj.di>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 12:54:45 MET DST

Witam,
Zmieniłem zestaw na zupełnie nowy.
Obecnie Intel 4300, pamięć Goodram na dualu 800Mhz,
płyta Asus P5B. No i nieszczęsna jak mi się
wydaję grafika Galaxy GF 7300 128MB z Zalmanem.
Czemu wydaję mi się, że nieszczęsna?
Otóż nie jestem zadowolony ogólnie z wydajności
w programach 3D. Ogólnie przy stosunkowo
mało złożonych obiektach (kilkaset polygonów)
scena zaczyna 'mulić' już na poziomie viewportów.

Poczytałem troche o tej karcie, niektórzy jakoś
kręcą ją na 610/1650 (u mnie w Rive Tunerze granica
to 605/810). Rasowanie sterownika do Quadro też nic nie
daje. Zastanawiam się nad wymianą lub sposobem
wyciśniecią z tej tego co się da.
I tutaj prosiłbym o jakieś sugestie. Ogranicza mnie
budżet. Niestety.

Pozdrawiam.
LJ