Re: modem do neo

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 12:53:00 MET DST

Obywatel(ka) dnia 2007-06-04 doniósł(a), że:

> W sumie i tak działam na xp, a nie chcę wydawać dużo kasy na modem,
> bo biorę neo na godziny. ;-)

Ja mam SpeedToucha i wiesz, wszystko dziala dobrze (da sie to juz tez
spokojnie odpalic pod knoppixem live-cd wiec nie jest zle), wiec jak
nie masz kasy na nic z portem ethernetowym to mozesz wziac chocby tego,
bo wiekszych roznic pomiedzy nimi to nie znajdziesz.
Jednak modemy na USB mocniej obciazaja sprzet (zauwazalne na moim
Duronie 1300), wiec jak masz starszy sprzet, to badz tego swiadom. Sa
to pojedyncze procenty, ale zawsze.

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański