Re: UPS + akumulator żelowy

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 08:08:33 MET DST

Użytkownik "Richma" <richma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f3bao6$pg3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości

> Bo projektanci mogli przewidzieć pracę urządzenia na określony czas, czyli
> użyte podzespoły byłyby przeciążone.

Wybacz, ale to nie jest odpowiedź na pytanie. W UPS-ie mamy mniej więcej
stałe źródło ciepła i stałe jego odprowadzanie. Szybko ustala się równowaga
od której już nic się nie zmienia. 20 minut czy godzin nie robi różnicy.

> Nie wiem czy wiesz, ale w użyciu są suszarki, sokowirówki, które mogą
> pracować np. max. 10 minut. Ten tryb pracy był nazwany u nas chyba jako
> "S3".

Być może, ale wymieniłeś urządzenia w których są silniki elektryczne. W
UPS-ie takiego nie ma.