e4400 vs e4300 oraz plyty glowne, szybkie pytanie

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 07:24:44 MET DST

jesli chodzi o potencjalne podkrecanie dobrze rozumiem ze 4400 przez mnoznik
10 bedzie sie latwiej i wydajniej podkrecal od 4300?

i druga sprawa, chodzi o plyte, mam zamiar kupic cos z serii asus p5b i
teraz mam problema ;) ktora, czy warto np inwestowac w deluxa czy wystarczy
zwykle p5b, a moze p5b-e, czy moze z plusem, wszystkie z opisow wygldaja
podobnie, przynajmniej glowne parametry, co lepiej kupic, deluxa czy plusa i
4300 czy moze troche slabsza plyte i 4400, czy moze jednak oszczedzic gdzie
indziej i kupic lepsza plyte i 4400

jeszcze tydzien temu myslalem ze wiem co kupic, potem zajzalem tu i juz sam
nie wiem ;)