Re: Pomocy LCD - pilne

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 23:51:42 MET DST

> teraz to ty popełniasz błąd bo jeśli chcesz mieć większy rozmiar pola
> pracy to bierzesz panoramę o przekątnej więszej niż zwykły monitor,
Jaki błąd popełniam, przecież nawet idiota by się domyślił, że monitor o
większej przekątnej ma większy obszar do pracy, chodzi mi o reklamowanie
monitorów panoramicznych z kłamliwym argumentem że dają większy obszar
roboczy co w domyśle miałoby oznaczać , że powoduje to inna proporcja.
Zastanów się, jeśli laik widzi reklamę - nasz 19" monitor panoramiczny
ma proporcje 16:9 i dzięki temu posiada większy obszar roboczy - to nie
rozumie że większy od 17" 5:4 tylko myśli że większy od zwykłego 19".