Re: kolejne pytanie z cyklu jaka plyta glowna ;)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 23:07:30 MET DST

Użytkownik Artur napisał:

> plyty Gigabyte jak dla mnie maja te zalete, ze posiadaja port LPT, ktory
> jest mi potrzebny, do Asusa musialbym dokupic na PCI... pozatym liczy sie
> wydajnosc, stabilnosc i na koncu cena...
> Warto doplacac do Asusa? czy moze wystarczy DS4?

Szczerze to nie wiem co za problem ;) Czemu nie Asus P5B? LPT ma,
podkrecac da sie duzo, stabilny jest, cichy tez (wszystko chlodzone
pasywnie), cena wersji podstawowej 345zl (duza zaleta jak dla mnie), w
polaczeniu z E4300 na standardowym napieciu (1,2V) wyciskam 3GHz i mam
temperatury w okolicach 25*C :)

--
Pozdrawiam,
Maciek