kolejne pytanie z cyklu jaka plyta glowna ;)

Autor: Artur <zhan_at_op.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 21:42:17 MET DST

witam,
na wstepie napisze, ze ostatnio nie robie nic innego w wolnych chwilach
tylko ogladam w necie rozne testy, czytam fora... i im wiecej czytam tym
wiekszy mam dylemat co kupic...
1. plyta glowna
na wstepie bylem zdecydowany na Gigabyte GA-965P-DS4, pozniej GA-965P-DQ6,
potem stwierdzilem, ze chyba lepiej bedzie wziac z nowszym chipsetem czyli
GA-P35-DQ6... i jak juz doszedlem do tej pozycji to okazalo sie, ze kosztuje
ona niewiele mniej niz Asus Commando...
plyty Gigabyte jak dla mnie maja te zalete, ze posiadaja port LPT, ktory
jest mi potrzebny, do Asusa musialbym dokupic na PCI... pozatym liczy sie
wydajnosc, stabilnosc i na koncu cena...
Warto doplacac do Asusa? czy moze wystarczy DS4?

2. procesor
tu tez mialem faworyta w postaci C2D E6600... ale zaczalem czytac opinie...
i teraz sie waham, czy E6600 czy E4300... zaznaczam, ze nastawiam sie na
podkrecanie..
co wiec radzicie? jak sie podkrecaja E6600? czy jest szansa trafic na E4300
opornego na overclocking?

pamieci pewnie beda 2x1Gb Patriot Ultra PC800 CL4, zasilacz stary dobry
chieftec 420W DF

--
pozdrawiam