Re: jak odzyskac partycje

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 20:29:00 MET DST

tgrabows@gmail.com wrote:

> Co radzicie ? Szkoda mi pieniedzy zeby oddac dysk do firmy, ktora sie
> zajmuje odzyskiwaniem danych. Wazne dane mialem zbackupowane - ale
> szkoda tych mniej waznych.... :(

Program "gpart" po Linuksem potrafi zrekonstruować tablicę partycji od 0.
Ćwiczyłem - działa. Potrafi zrekonstruować tablicę partycji i z samymi
fizycznymi i z fizycznymi+logicznymi. Gpart powinien być na
dystrybucjach "kryminalistycznych" i "ratunkowych", np na

http://www.inside-security.de/INSERT_en.html

Nie ćwiczyłem, ale ponoć testdisk jest równie skuteczny. Jest np. na

http://www.sysresccd.org/Main_Page

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net

 Jeżeli mój post rozwiązuje twój problem, napisz na listę
 dopisując na początku tematu [SOLVED]. Moje odpowiedzi są
 często ostatnie w wątku i nie wiem: zadziałały, czy
 pytający wyjechał do Amazonii, gdzie nie ma internetu.