jak odzyskac partycje

Autor: <tgrabows_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 12:33:33 MET DST

Witam,
zabralem sie wczoraj za reinstalacje WindowsXP bez SP. Mam dysk 320 GB
- podzielony byl tak po 100 GB z hakiem na 3 partycje. Instalator
znalazl mi tylko pierwsza partycje 128 GB, wiec:
- z jednej strony mnie to nie zdziwilo poniewaz wiem, ze XP bez SP nie
widzi wiecej,
- z drugiej strony mnie to zdziwilo poniewaz, pierwsza partycja byla
ok 100 GB.
Dlugo sie nie zastanawialem, klepnalem instaluj i formatuj NTFS i
teraz juz pozostalych partycji nie widze.

Probowalem odszukac poczatki tamtych partycji testdisk'iem i stworzyc
nowa tablice partycji. Testdisk niestety nie znajduje sladow po
tamtych partycjach. Nawet nie pamietam czy mialem 3 partycje pirmary
czy jedna primary a druga secondary podzielona na dyski logiczne ?

Co radzicie ? Szkoda mi pieniedzy zeby oddac dysk do firmy, ktora sie
zajmuje odzyskiwaniem danych. Wazne dane mialem zbackupowane - ale
szkoda tych mniej waznych.... :(

pozdrawiam,
Tomek