Re: Co to może być?

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 15:37:17 MET DST

Obywatel(ka) Włodzimierz Wojtiuk dnia 2007-06-02 doniósł(a), że:

> Użytkownik "Artur Mariański" <none@none.pl> napisał w wiadomości

> Nie, po prostu zadał pytanie jak typowa młoda łajza - produkt
> zdegenerowanej współczesnej szkoły.
> Zgodnie z definicja lamera jest lamerem i to totalnym...
> Zamiast zacząć się zastanawiać co jest nie tak, odszczeknął... też
> typowe. Moja wypowiedź miała na celu zmuszenie go, do zrozumienia
> smutnego faktu, że pytanie bylo z gatunku lamerskich.
> Tłumaczę bo widzę jakieś totalne oszołomienie - kac po dniu dziecka ?

Juz teraz bronisz sie z rozpedu bo wszyscy Cie atakuja, czy naprawde
caly czas wierzysz w to co piszesz ?
Po co obrazasz wszystkich ? Wszedzie tak postepujesz ? Masz jakis
przyjaciol ?
Artur zadal pytanie pasujace do zakresu tej grupy, zrobil to zgodnie z
zasadami netykiety, a Ty go wyzywasz od lamerow i mlodych lajz ? Co Cie
tak bardzo w jego pytaniu wkurzylo ?
Jak mial inaczej je zadac, abys byl szczesliwy ?
Prosze Cie, pokaz probke przerobkionego pytania, ktore spelnia Twoje
kryteria.

P.S. i skad wiesz ile on ma lat ?
Po co teksty do mnie o dniu dziecka ? Zebym sie poczul glupio i jzu sie
nie odezwal ? Tak bardzo czujesz sie niepewnie i zagrozenie ?
Dla Twojej informacji - dnia dziecka nie obchodzilem, zadko sie to
zreszta zdaza w wieku lat 29

--

         Artur Mariański