Re: Co to może być?

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiuq_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 21:25:49 MET DST

Użytkownik "Artur Mariański" <none@none.pl> napisał w wiadomości
news:f3s8i3$8dq$1@news.onet.pl...
> Obywatel(ka) Włodzimierz Wojtiuk dnia 2007-06-02 doniósł(a), że:

> Dlatego ze Cie pokanal Twoja wlasna bronia, czyli sarkazemem?

Nie, po prostu zadał pytanie jak typowa młoda łajza - produkt zdegenerowanej
współczesnej szkoły.
Zgodnie z definicja lamera jest lamerem i to totalnym...
Zamiast zacząć się zastanawiać co jest nie tak, odszczeknął... też typowe.
Moja wypowiedź miała na celu zmuszenie go, do zrozumienia smutnego faktu, że
pytanie bylo z gatunku lamerskich.
Tłumaczę bo widzę jakieś totalne oszołomienie - kac po dniu dziecka ?

Włodek
Tyle na ten temat.