Re: Kieszen NAS - jaki pobor mocy?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 02:50:01 MET DST

Użytkownik "Awik" <awik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f3ofbs$1dlt$1@news2.ipartners.pl...
> Chce wlozyc 1 HDD w kieszen z prosta funkcja NAS. Podepne to pod siec
> lokalna 100 Mbps, bo teraz mam zrobione tak, ze funkcje wspolnej,
> sieciowej pamieci dyskowej pelni komputer, do ktorego jest wlozony
> udostepniony dysk. Celem tej operacji ma byc ograniczenie zuzycia pradu.
> Ile watow moze pobierac taka prosta kieszen NAS? Sadzilem, ze to bedzie
> ulamek tego, co bierze komputer, ale znalazlem na przyklad cos takiego:
> http://www.welland.com.tw/html/network/740k.html
>
> i tu w specyfikacji jest napisane, ze to pracuje w zakresie 100-240V i
> [...]

Nic podobnego, podałeś parametry zasilacza a nie zużycie prądu. Zresztą
zasilacz po stronie wyjściowej ma tylko 30W. Skądinąd Welland jest jedną z
ciekawszych konstrukcji tego rodzaju, ale wybierając go weź pod uwagę, że
tak jak wszystkie oparte na chipsecie XiMety nie obsługuje protokołu TCP/IP
i pewne funkcje (np serwer ftp) będą niedostępne.