Re: Nagrywarka z interfejsem USB

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 18:09:52 MET DST

Brodi wrote:

> [...]

Wada: nie można uruchomić komputera z płyty np. w celu zainstalowania
Windowsa/Linuka lub czegoś innego np. płyty ratunkowej.

> odradzam samsunga, polecam LG

Odradzam LG. Kupiłem napęd LG GCC-4521B. Okazało się, że ma trzaski na
wyjściu SPDIF. Napęd pojechał do serwisu gdzie uznali reklamację - wymiana
na nowy. Napęd wrócił z serwisu z nadal rozwalonym SPDIF, a dodatkowo nie
czytał płyt DVD. Napęd pojechał do serwisu. Wrócił z naprawionym DVD i
rozwalonym SPDIF. Wszystko się działo w serwisie centralnym LG w Wawie.
Od tej pory powiedziałem sobie żadnego LG.

Zbyszek