Re: Nagrywarka z interfejsem USB

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 17:31:29 MET DST

> Czy warto kupić nagrywarkę zewnętrzną z interfejsem USB?
> Jakie są zalety i wady w stosunku do nagrywarek z intrefejsem
> E-IDE/ATAPI lub Serial ATA?

ogólnie są nagrywarki laptopowe w obudowie z USB które odradzam, i są
zwykłe nagrywarki ATA + obudowa z USB - te są w miare OK , ale cena jak
dla mnie zaporowa. Polecam kupić dowolną nagrywarkę , najlepiej LG + do
tego adapter IDEtoUSB za 30 zł, można go używać do napędów i dysków.
jeśli potrzebujesz nagrywarki mobilnej do laptopa to nie masz wyboru.

> Czy ktoś używa nagrywarkę DVD+/-RW Samsung SE-S184M
> i mógłby podzielić się opinią i uwagami na jej temat?

odradzam samsunga, polecam LG