Problem.

Autor: <krzyspiastow1_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 16:31:45 MET DST

Mam problem. Podkręcam procesor. FSB dochodzi do 115Mhz bez błędów.
Jednak po ustawieniu FSB na 120 Mhz windows pokazuje że brak jakiegoś
pliku. Po ustawieniu na FSB 115 ic nie wraca do normy. Zainstalowałem
od nowa windows i znów spróbowałem na FSB 120. I to samo. O dziwo
system pokazał mi błąd o INNYM pliku niż tamten. Próbowałem tak kilka
razy i za każdym razem mówi o innym pliku. Czy da się ten problem
jakoś ominąć, żeby pracował na FSB 120? Proszę o pomoc.

Mój sprzęt:
Płyta główna AOpen AX34 Pro II
Procesor Intel Pentium III 650Mhz