dwa pytania nt. thinpad 600

Autor: mario <nie_at_chce.spamu.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 14:19:54 MET DST

Hej - jak w temacie:
1. Czy mam sie spodziewac klopotow wsadzajac do thinkpada 600 ramu
pc-100 (na allegro jest masa takich, jednak w specyfikacji jest ze maja
byc to kosci pc-66). Guglalem - wychodzi na to ze bedzie OK tyle ze kosc
100 bedzie pracowac w trybie 66. Prosze o potwierdzenie posiadaczy lub
bylych posiadaczy takej maszyny ze moge bezstresowo kupic ram pc-100.

2. Problem z nagle zdychajacymi bateriami - ja wiem ze to dawno i
dlatego pytam, czy sie cos zmienilo? Chce kupic nowa baterie ale nadal
moge sie spodziewac naglej smierci nowej baterii ? (tak stricte to ja
nie do konca jestem pewien czy problem dotyczy nowych baterii czy takich
majacych za soba duuuuuzo cykli ladowania/rozladowania).

Bardzo prosze grupowiczow o wypowiedzi w nurtujacych mnie sprawach. Z
gory dzieki.