Re: Macież RAJD na płycie ASUSA A7N8X-Delux

Autor: Zsuzsa <bez_at_adre.su>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 21:49:13 MET DST

> Nigdy nie miałem okazji podłączać dwóch dysków w rajdzie

Ja ma 3 dyski w RAID 1

> na co mam zwrócić uwagę przy kupnie i montażu.

Nalepiej aby były to te same dyski ten sam model

>Jakie macie
> doświadczenia związane z pracą dysków na takim rajdzie nie wysypuje się
> lub coś innego dziwnego się nie dzieje.

Nic się nie dzieje, śmiga to aż miło :)

>(na marginesie jaki jest
> przyrost prędkości w realu, chociaż to widziałem na testach:).

Na dwóch było róznie , pod koniec dysków spadał transfer, jak dołożyłem
trzeci
w zasadzie ma od początku do końca liniowy transfer

>Może znajdzie się ktoś kto ma raida na
> takiej samej płycie jak moja... ;) pozdr

JA nie mam, kupiłem kontroler na PCI i wszytko działa

Darek