Macież RAJD na płycie ASUSA A7N8X-Delux

Autor: M&S <szpono_at_o2.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 21:17:25 MET DST

Witam wszystkich,
Chce zrobić macież Rajd na powyższej płycie. Chodzi mi o przyśpieszenie
czytania danych więc będzie to Rajd 1. Myślałem o kupnie 2x dysk Twardy
Seagate 320 GB Barracuda SATA.

Nigdy nie miałem okazji podłączać dwóch dysków w rajdzie dlatego chce się
zapytać na co mam zwrócić uwagę przy kupnie i montażu. Jakie macie
doświadczenia związane z pracą dysków na takim rajdzie nie wysypuje się lub
coś innego dziwnego się nie dzieje. (na marginesie jaki jest przyrost
prędkości w realu, chociaż to widziałem na testach:). Nie chciałbym, żeby
się okazało, że po jakimś czasie coś mogę spitolić przez przypadek np. w
BIOSie i stracę wszystkie dane (nie mówię oczywiście o awarii dysku).
Może znajdzie się ktoś kto ma raida na takiej samej płycie jak moja... ;)

pozdr