BIOS problem ze zmanami

Autor: Damian Skrycki <skrycki_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 15:36:53 MET DST

Witam

Mam płyte MSI K7T266 Pro2-RU i na niej BIOS AMI.
Problem jest w tym iż nie mogę dostać się do okienka w którym zmienia się
FSB dla tej płyty. Okienko otwiera się i zamarza. Mogę odczytać tylko
aktualne wartości. W przypadku pozostałych okienek mogę dokonywać zmian i są
one zapisywane i pamiętane przez BIOS.

Pytanie co może być tego przyczyną i jak to można rozwiązać??

Pozdrawiam