Re: Jakie kosci Ram Byscie wybrali ??

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 14:42:25 MET DST

Był 1 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 13:37 *Artur Grdeń* w pocie
czoła naskrobał(a):

> a ja sprawdziłbym czy płyta główna będzie dobrze z tymi geilami
> pracowała, bo np. niektóre asusy niepoprawnie odczytują dane z spd geili
> i puszczają pamięci domyślnie np. na 667MHz
a to całkiem normalne, że z spd są ustawiane niższe wartości (asekuracja
producenta). Dla tych pamięci w biosie należy przestawić domyślne
napięcie 1.8V na 2.1V.
Prawdą jest, że Geile mogą sprawić kłopoty na płytach z chipsetem nforce
570.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-06-01 14:35:02