Re: Konsola i pecet na jednym LCD

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 13:37:28 MET DST

Daniel Chlodzinski pisze:

> "menth0l" <menth0l@--CUT-HERE--o2.pl> wrote in message

> [...]
>
> Kiepski pomysl, obraz z tunera bedzie paskudny, obraz z komputera (z
> karty grafiki) jesli dobrze widze idzie na tuner i pozniej dopiero na
> monitor. Efekt paskudny obraz nawet w zwyklym windows.

IMHO - przesadzasz. W przypadku oglądania obrazu pochodzącego z
komputera, prawdopodobnie sygnał po prostu "przelatuje" po prostu przez
urządzenie - prawdopodobnie w takim przypadku po prostu urządzenie
działa jak przełącznik.

Oczywiście straty jakości będą, ale raczej nie większe, niż wynikające z
długiego kabla i kilku złącz po drodze...

--
Yakhub