Re: Usuwanie zaślepki dla kart PCI

Autor: MK <adres_at_nieprawdziwy.com>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 00:17:19 MET DST

Dnia 31.05.2007 Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał/a:

> Żartujesz?:) Nie ma różnicy, zrób to tak, żeby nie pociąć palców (co się
> często przy tej akcji zdarza) i nie uszkodzić płyty.

Po kilku godzinach ciężkiej pracy i piłowania śrubokrętem usunąłem
zaślepkę. Teraz pytanie mam takie czy tą kartę mam jakoś mocno wepchnąć
w slot PCI? Bo włożyłem lekko i dalej nic nie idzie, a nie chciałbym
czegoś uszkodzić. Generalnie karta sama w tym złączu się nie trzyma,
między blaszką śledzia, a obudową została niewielka przestrzeń,
przykręciłem śrubką i nawet wygląda w porządku. Tylko ani lshw pod
Linuksem mi nie wykrywa tej karty, ani Windows nie komunikuje o nowym
urządzeniu Ethernet, więc chyba karta nie działa. W instrukcji jest
napisane, aby "delikatnie w wsunąć kartę", więc siłą nie pchałem. Czy to
musi wejść do końca, tak żeby śledź dokładnie przylegał do obudowy?

--
MK