Re: Ile ramu potrzebuje XP ?

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 21:30:25 MET DST

Użytkownik "Marek" <marzab3@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f3n0ir$qfc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam zapuszczoną windę XP na Pentium II 450 z 256MB ramu i zastanawiam się
> czy jak bym podniósł do 512MB to coś poprawi czy dać sobie spokój ?

Generalizując to każdy windows jest ramożerny i każdy megabajt pamięci się
przydaje. Sam pracowałem jeszcze na starym komputerze ze 128MB SD i była to
katorga (nawet przeglądanie internetu i słuchanie muzyki), po dołożeniu
drugiej kostki nieco się poprawiło (odczuwalna różnica). Dlatego jak nie
żałuj ramów :)

--
Pozdrawiam,
btn