Re: Ile ramu potrzebuje XP ?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 21:08:02 MET DST

> Marek wyskrobał(a):
>
> Poprawi się odczuwalnie. Z 512 na 1024 już tak bardzo nie robi moim zdaniem.
>
> --
> .B:artek.

W notebooku mialem XP z 256MB potem 512 a na koniec coś 1284. (trochę straciem
na wymianie pamięci.)
I wg mnie przesiadka z 512 na ponad 1Gb pozwala dopiero rozwinąć XP skrzydla.
System jest jakiś lżejszy, wszystkie programy w pracy co się używa często i
wylącza a potem otwiera ponownie: Adobe, Excel, Firefox otwierają się
byskawicznie. A o pracy w Pinnacle juz nie wspomnę
Zależy co się robi ale nie robię nic nadzwyczajnego.
Zmiana z 256 na 512 oczywiście polecana.