Re: dell d400 problem z instalacją xp

Autor: maxwell <testy2_at_wp.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 19:55:09 MET DST

Użytkownik "Marcin K." <ciapek_k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f3kqeq$ltj$1@news.onet.pl...
> Witam !!! Moj sąsiad zakupił sobie laptopka jak w temacie i nie posiada on
> ani cd-rom ani stacji dyskietek. Mam cd i flop podpięty pod usb. W biosie
> jest tylko ustawienie na first boot na usb storage. Z cd nie idzie xp. Mam
> 6 dyskiete ze strony microsoft co niby w przypadku nie bootowalnego cd-rom
> pomagają i flopa wykrywa wszystko idzie ok a potem prosi o dysk z win xp
> pro. Tak jakby wykrywał stacje cd-rom pod usb ale nie rozpoznawał dysku
> instalacyjnego. Może ktoś miał taki problem lub poradzi mi jak mam
> zainstalować xp na tym laptopie.

Chyba najłatwiej zrobisz to tak:
-wyciągasz dysk z laptopa,
-za pomocą przejściówki (chociazby takiej:
http://www.allegro.pl/item200166806__przejsciowka_adapter_hdd_2_5_3_5_.html
) podłączasz dysk do blaszaka,
- zakładasz partycje/formatujesz dysk
- na jedną z partycji kopiujesz zawartość płyty instalacyjnej WinXP,
- przekładasz dysk z powrotem do laptopa,
- bootujesz laptopa z dyskietki chociażby dos 6.0,
- uruchamiasz instalatora WinXp z twardego

Pozdrowienia
Maxwell