dell d400 problem z instalacją xp

Autor: Marcin K. <ciapek_k_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 23:30:50 MET DST

Witam !!! Moj sąsiad zakupił sobie laptopka jak w temacie i nie posiada on
ani cd-rom ani stacji dyskietek. Mam cd i flop podpięty pod usb. W biosie
jest tylko ustawienie na first boot na usb storage. Z cd nie idzie xp. Mam 6
dyskiete ze strony microsoft co niby w przypadku nie bootowalnego cd-rom
pomagają i flopa wykrywa wszystko idzie ok a potem prosi o dysk z win xp
pro. Tak jakby wykrywał stacje cd-rom pod usb ale nie rozpoznawał dysku
instalacyjnego. Może ktoś miał taki problem lub poradzi mi jak mam
zainstalować xp na tym laptopie.
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam