Re: LiteOn LH-20A1H (warto?)

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 15:25:02 MET DST

Użytkownik "Shaman" <shaman@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:f3mbhm$kkq$1@news.telbank.pl...

> Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości

W samsungu też dezinformacja na temat prędkości CD-RW. Raz chyba 32x a w
innym miejscu 20x, a faktycznie to jest chyba 17x. I jak tu coś wybrać?

> gdy składałem (jakieś pół roku temu) komputer siostrzenicy to sprzedawca
mi
> powiedział "panie.. zrób pan przysługę sobie i mnie i weź pan LG zamiast
> tego Lite-On'a, bo mam z nimi tyle problemów że nie polecam"
>
> tak naprawde to nie wiem jak jest - ale skoro Ty tez usłyszałeś podobny
> tekst to coś w tym musi być

Coraz bardziej zastanawiam się. Jeśli sprzedawca mówi o zwrotach to jest to
sygnał. Biada temu co go nie słyszy. Jeszcze te rozbieżności co do W98.

> a LightScribe'a sobie odpuść - po co Ci monochromatyczna drukarka na
> płytkę..

To ciekawość. :-)

neelix