Re: Trudny wybór płyty głównej (procek Intela)

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 31 May 2007 - 12:45:10 MET DST

Użytkownik "Grzegorz K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f3m6sj$fdl$1@inews.gazeta.pl...

> Hmm, nie bardzo się mogę z tym zgodzić. Obecnie pracuję na PIII 1 GHz.
> Niestety nie stać mnie na zakup od razu topowego sprzętu, więc najlepszy
> Core Duo odpada.

Troche dziwne podejscie, bo na plyte glowna planujesz przeznaczyc az 600zl.
Za ta cene masz bardzo dobra plyte z bogatym wyposazeniem.

Za nieco mniej niz 500zl masz AMD Athlon X2 3600+ z plyta Abit KN9.
Nie jest to topowy sprzet, chociaz jak na zwykla prace z Windowsem to az
baaardzo nadto. Jeszcze 2 lata temu malo kto marzyl o dwurdzeniowym
procesorze zwlaszcza za 250zl...

--
rb