Re: Trudny wybór płyty głównej (procek Intela)

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 12:32:38 MET DST

> Hmm, nie bardzo się mogę z tym zgodzić. Obecnie pracuję na PIII 1 GHz.
> Niestety nie stać mnie na zakup od razu topowego sprzętu, więc najlepszy
> Core Duo odpada. Druga sprawa to taka, że te procki będą tanieć i to nie o
> kilka procent ale kilkadziesiąt. PIV w granicach 200 zł może co najwyżej
> stanieć do 100 zł w najbliższym czasie, więc stracę raptem tylko tyle.
> Jeśli chcę mięć nowy szybszy sprzęt to na początek taki procek mi
> wystarczy. W miarę przypływu gotówki, kupuję lepszy procek, a na PIV nie
> tracę zbyt wiele.
> [...]

nie masz kasy a chcesz kupowac płyte za 600zł do tego proc za 200zł?????
kompletne nieporozumienie
za chwile nikt nie da Ci grosza ze tego pentium 4 i stracisz 80% kasy

kupujesz płyte za 330zł (gigabyte 965P-S3) + E2160 za 325zł + pamięc 1GB
DDR2 667 za 100zł i masz szybki dobry komp, a jak go podkręcisz to wyprzedza
znacznie drozsze zestawy a bez podkręcania jest szybszy od P4

polecam artykuł o najnowszych E21xx:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160.html