Re: czym upgrade'ować ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 30 May 2007 - 11:53:10 MET DST

"Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> Odpowiedz na
news:f3idkk$q40$1@news.interia.pl:

> Witam
> z okazji urodzin pojawiła się u mnie nadwyżka finansowa w postaci ok.
> 600 zł (kochani rodzice !)

I nie żal ci ładowac tego w sprzęt? Nie lepiej przepić? Kupić coś
dziewczynie? Przeimprezować?;)))

> którą chcę w całości przeznaczyć na upgrade mojego kompa:
> Gigabyte GA-K8NF-9, AMD Athlon 64 3000+, 4x 256MB RAM Dual Channel,

939, nie zawalczysz z tym zbytnio. X2 na 939 mają ceny z kosmosu.

> Radeon PCI-E X600PRO, 400GB Seagate, karta TV WinFast PVR 2000H
> Kompa poza zastosowaniami biurowymi i internetem używam głównie do
> obróbki materiałów video (ale nie profesjonalnie - ot tak robię płytki
> dla rodziny z uroczystości rodzinnych itp.). Jeśli gry to typu FIFA07
> ale czasem nachodzą mnie myśli żeby się ponaparzać w jakimś Doomie lub
> czymś innym krwistym ;D Najpierw pomyślałem o procesorze X2 4400+ (no,
> mała dokładka niezbędna)

Nie stać cię na niego.

> Potem o karcie grafiki nVidii GeForce

Z grafą da się zawalczyć, ale mało grasz i tylko do tego nada się mocniejsza
grafa.

> Potem o sprzedaniu RAMu i zakupie dwóch kości po 1GB

To by coś dało, ale efekt byłby nie warty marnowanie tych pieniędzy.

> Potem o wymianie całej płyty głównej....

Najlepiej. Kup X2 3800+ EE(mniej się prądu zżera), płytę na NF4(lepiej się
kręci niż te nowsze chipsety i dużo ramu DDR2 667MHz.
A stare cześci sprzedaj. Ale pewnie i tak nie starczy ci kasy na to wszystko.

> A teraz tylko siedzę i liczę kasę...... ;)
> Co mi poradzicie ?

Zainwestuj w alkohol, kwiaty i biżuterie;)

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski