czym upgrade'ować ?

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 May 2007 - 01:44:38 MET DST

Witam
z okazji urodzin pojawiła się u mnie nadwyżka finansowa w postaci ok. 600 zł
(kochani rodzice !)
którą chcę w całości przeznaczyć na upgrade mojego kompa:
Gigabyte GA-K8NF-9, AMD Athlon 64 3000+, 4x 256MB RAM Dual Channel, Radeon
PCI-E X600PRO, 400GB Seagate, karta TV WinFast PVR 2000H
Kompa poza zastosowaniami biurowymi i internetem używam głównie do obróbki
materiałów video (ale nie profesjonalnie - ot tak robię płytki dla rodziny z
uroczystości rodzinnych itp.). Jeśli gry to typu FIFA07 ale czasem nachodzą
mnie myśli żeby się ponaparzać w jakimś Doomie lub czymś innym krwistym ;D
Najpierw pomyślałem o procesorze X2 4400+ (no, mała dokładka niezbędna)
Potem o karcie grafiki nVidii GeForce
Potem o sprzedaniu RAMu i zakupie dwóch kości po 1GB
Potem o wymianie całej płyty głównej....
A teraz tylko siedzę i liczę kasę...... ;)
Co mi poradzicie ?

Piotrek