Re: Asus P5W DH Deluxe po odlaczeniu zasilania

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 18:08:56 MET DST

Player napisał(a):

> mam bardzo zblizony objaw na GIGABYTE 965P-S3:
> bez wyłączania z sieci komputera, po wcisnieciu przycisku POWER komp
> startuje i wszystko jest OK
> jak wyłącze kom wyłącznikiem sieciowym to po ponownym uruchomieniu komp
> startuje ale 2 razy: napierw na chwilę natępnie sam się wyłącza a następnie
> ponownie uruchamia juz normalnie
> odkryłem ze u mnie taki podwójny start występuje tylko przy mnozniku
> pamięci ustawionym na 2.5, przy innych wszystko jest OK

No dokladnie tak samo funkcjonuje to u mnie :/ I wiesz co... moze
faktycznie ma na to wplyw, ze zestaw jest przetaktowany nieco. Ramy
mchodza na fabrycznych timingach ale z czestotliwoscia 881MHz z lekko
podniesionym napieciem.
Potestuje pozniej jak sie to zachowa bec o/c.

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6300 @2,45GHz + 2048MB RAM Patriot