Re: Asus P5W DH Deluxe po odlaczeniu zasilania

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 16:48:24 MET DST

> Obserwuje w moim kompie dziwne zachowanie, ktorego nie bardzo jestem w

mam bardzo zblizony objaw na GIGABYTE 965P-S3:

bez wyłączania z sieci komputera, po wcisnieciu przycisku POWER komp
startuje i wszystko jest OK

jak wyłącze kom wyłącznikiem sieciowym to po ponownym uruchomieniu komp
startuje ale 2 razy: napierw na chwilę natępnie sam się wyłącza a następnie
ponownie uruchamia juz normalnie

odkryłem ze u mnie taki podwójny start występuje tylko przy mnozniku
pamięci ustawionym na 2.5, przy innych wszystko jest OK