jaka karta + dwa monitory

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 11:44:07 MET DST

Witam,

możecie mi polecić jakąś kartę graficzną do pracy z dwoma monitorami
LCD? Jeden monitor 17", drugi 19" - praca biurowo-administracyjna. To
na czym mi zależy to dopracowany tryb niezależnych monitorów. Aktualnie
mam Matrox G450 16MB PCI i nie bardzo sobie radzi pod... Vistą:-)
Efekty nieporządane to np. drgający obraz jednego monitora podczas
zmniejszania/zwiększania okienek na drugim oraz mniejsza jakość obrazu
na monitorze dołączonym.

Pozdrawiam.

--
.lamer