problem z podświetleniem matrycy w laptopie

Autor: Wacław Koba <koba_waclaw_at_czi.com.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 11:33:26 MET DST

witam
Problem następujący: w laptopie Toshiba Satelite 1805-s207 po włączeniu
nie zaświeciła się matryca. Pomyślałem sobie, że świetlówka ponieważ pod
pewnym kątem widać było wyświetlany obraz - więc matryca ok. Rozebrałem
obudowę matrycy i włączyłem ponownie, wszystko ok, poskładałem, świeciła
parę dni i znowu to samo."Czynności" powtórzyłem i świeci :|. Nie
chciałbym przepłacić za naprawę więc kombinuje co tu wymienić aby
działało. Świetlówki wykluczam bo świecą.
Czy przyczyną może być inwerter ? Bo myślę, że przy pewnej temperaturze
i ewentualnie naprężeniach mógł powstać zimny lut. tylko jak to znaleźć.
Przeglądnąłem inwerter i niby wszystko ok. Gość który go wcześniej
używał mówił, że parę razy zgasła mu matryca ale czasami po kilkakrotnym
zamknięciu obudowy znowu się zapalała.
Czy może ktoś na 100% potwierdzić, że chodzi tu o inwerter ?

dziękuję i pozdrawiam