Re: Uszkodzenie dysku?

Autor: th ehjyey7 <soliera.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 17:52:15 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> No to jeśli narzędzie diagnostyczne producenta dysku też się poddaje, to
> raczej nie jest to uszkodzenie software'owe. Na Hiren's jest chyba
> programik MHDD albo Victoria - spróbuj nim zajrzeć w SMART dysku.
OK, po kolei.

Mam Hirensa w wersji 5.0 i MHDD oraz Victorii nie ma w zestawie.
Gdyby ktoś mógł podać linka do bezpośredniego downloadu Hirensa, byłbym
wdzięczny (jakoś nie mogę znaleźć).

Tymczasem próbowałem odpalić kolejne programiki, ale bez skutku.
HDDRegenerator zwraca jakieś napisy w stylu Kod:
0 Mb in 0 sectors39 0 Mb in 0 sectors40 0 Mb in 0 sectors41

TestDisk daje komunikat Kod:
TestDisk exited normally

BIOS podaje info: Kod:
Pri Master HDD Error
Run SETUP
Press F1 to Resume

Smart FDISK: Kod:
Cannot find any hard drive!

Jak na moją wiedzę, jest to uszkodzenie dysku, którego w warunkach domowych
naprawić się nie da.
Komputer to: Maxdata M-Book 1200x, nie wiem jakiego producenta jest dysk.