upgrade komputera

Autor: Dominik <domik_at_[bubel>
Data: Sun 27 May 2007 - 17:42:53 MET DST

hej
aktualnie posiadam:

Płyta : MSI KT3 Ultra 2C Socket A
Procek: AMD DURON 1.3 GHz
Pamięć: DDR DIMM 2x512 MB PC 2700
HDD: SEAGATE 160 GB ATA 133
Grafika: ATI RADEON 9250
Napęd: LG COMBO CD-RW/DVD 48x/16x
Zasilacz : FORTRON 350W

chciałbym kosztem około 600 zł nieco znowelizować komputer
wymyśliłem, iż w pudło które posiadam wstawię płytę z prockiem Pentium D 925
3,0 co powinno się zamknąć w kosztach około 500 zł
pozostaje wolne 100 zł kóre mogę wykorzyystać na zamianę RAM 1 GB na 2 GB
lub zakup dysku SATA (sprzedaż obecnego da nieco kasy) lub zakup nagrywarki
DVD (ile trwa nagranie płyty 4 GB ?)

priorytetem jest dla mnie zdolność systemu do przetwarzania dużej ilości
danych (praca z bazami danych)

za wszelkie konstruktywne uwagi będę wdzięczny
moja wiedza komputerowa zatrzymała się na poziomie studiów a więc na
prockach rzędu Celeron 300 A :)

dominik