wybuchy w kompie !

Autor: <webmajsterek_at_gmail.com>
Data: Sun 27 May 2007 - 10:33:26 MET DST

mam taki dziwny objaw od kompa ze sporadycznie slysze ze "cos" w
obudowie kompa wybucha -- cos jak mala petarrda , albo wyladowanie
elektorstatyczne ( pisale o tym w watku kondensatorki ) .

dzisaj wlanczam kompa - skan dysku , laduje sie linux , juz mam sie
zabrac do grania -- a tu nagle bum ( komp nawet nie zdazyl sie
nagrzac ) . wylanczam kompa patrze do obudowy -- wszystko w normie
( żadnych szczatkow rozerwanego kondesatora -- co po glosnosci
eksplozi mozna by sie spodziewac ) .
 jako norme rozumiem napuchnietych 6 kondensatoro przy gniezdzie
gdzie znajduje sie wtyk z wiazka od zailaacza i gniazda do polaczenia
tasm dyskow .

co mi wybucha w kompie ?? moze ktos mial kompa z podobnymi
objawami ???